Gifa sig MAJ 2013 någon mer ??
Vi gifter oss den 11 maj i dicksonska palatset
Vi gifter oss den 11 maj i dicksonska palatset
hoppas att ni får fint väder... Vi tänkte gifta oss utomlands i grekland men de kostade skjortan... det blir en borgerlig vigsel med bara föräldrarna...
tack=) Ja jag har hittat en frisör/makeupartist ring och ev klänning inga skor eller så. Sen ska vi ut o äta svärföräldrarna ska ordna =) dagen efter åker vi till Rhodos. Åhh bara 7 månade kvar
Oj vad många vi var o många den 25 när vi ska
GRATTIS till alla blivande äkta par
Vi har bokat kyrka o lokal och valt ut värdpar , toastmaster.....tärna o bestman och nu ligger alla inbjudningskort redo att göras klart ......men väntar med det då de inte behöver skickas än...
När skickar ni ut ???
Har dock superproblem med o hitta stolsöverdrag som är lite töjbara ifall de inte passar exakt på mm.......börjar tro min dröm kommer krascha
Vårt tema är Fuschia o rosa då jag bruden är tooookig i rosa
GIck ner 46 kh mrn nu upp ca 18 igen så ska ner de .....annars vågar jag int prova klänning ......
Kram till er alla o dela gära med er av fler tips
Vilket datum åker ni
Tack, ja jag hoppas verkligen på fint väder, men om det nu skulle regna så ligger det en lada jämte som vi kan vara i =)
Vi åker till Grekland på smekmånad om jag nu klarar det med min flygrädsla, ska höra med nån läkare vad jag kan göra :/
Skönt me med borglig vigsel, litet mysigt och man kan lägga pengarna på nån mysigare resa i stället =)
Ja jag ser nu att vår resa är nästan slutsåld just de datumet vi bokade =)
hur går det för alla ? hur långt ha ni kommit ?
Vi kommer med att ha borgerligt men vi kommer ha bara våra föräldrar med. Däemot blir de nog en liten fest i Augusti så då måste man ju skucka ut intbjudningar.. Lätt via nätet är det ju =)
Hej Oj vad tiden går bara 8 veckor kvar snart det är det på måndag=) Bokade brudbukett i går och fixat klänning och en liten söt kofta till med :) Ringen skall hämtas den 28/3 =) Resan betalad och klar snart bara att slappna av =)