Inlägg från: xanthine |Visa alla inlägg
  • xanthine

hur får man ihopp det :S

Jag skulle vilja slå ett slag för ett nytt billigt sminkmärke där du kan spara en liten slant:
    http://www.lyko.se/sv/artiklar/varumarken/MIYO/index.html?kb=1&gclid=CIy6sZzKr7ICFegvmAodhzYAQA

Miyo heter det och det är tänkt att dom ska konkurera med Maybeline, Isadora och H&M's egna märke. Men kvalitén är mycket bättre. Jag har inte testat allt. Men jag köpte foundation, puder, mascara och läppglans. Och vart superimpad! Det finns att köpa även i butik. Jag bor i Västerås och här finns det på butikskedjan Harmoniq. Jag kan varmt rekommendera det, det är minst lika bra som dyrare märken. Det sa även butikspersonalen när jag var där och handlade - att dom var riktigt förvånade över hur ett budgetmärke kunde vara så bra.

Foundationen täcker bra och smälter ihop med den egna hudtonen, pudret täcker glansiga partier och gör att man ser slät och fin ut. Dom har flera mascaror men jag testade den som heter Massice Lash Attack och den gav mycket bra volym. Läppglansen var neutrala och gav lagom med färg. Hoppas det hjälper dig lite i alla fall  

Svar på tråden hur får man ihopp det :S