Inlägg från: johannaochdennis |Visa alla inlägg
  • johannaochdennis

Budgetbröllop i juli 2013. Nån mer? :)

Jag hade också hoppats att vi skulle landa på ca. 25.000... men när jag räknade igenom allt förut så landade vi på 50.000..... JÖSSES!!! Måste börja skära ner, men vet inte var :/ Min pappa, som är kock, kommer göra förrätten så redan där sparar vi in en hel del då det bara är maten i sig som kostar. Sen beställer vi huvudrätten då jag inte vill att han ska stå och greja med det hela kvällen. Så ja, TIPS mottages hjärtligt!

• johannaochdennis

Hur har ni tänkt med festhäftena? Hur ska ni skriva ut dom?

• johannaochdennis

Naw! Min gullepappa ringde precis, vi tänkte att han skulle slippa laga mat för en gångs skull (han e kock). Men så ringde han idag och tjatade till sig att få laga maten, inte mig emot igentligen, då han enligt mig lagar den goaste maten. Så där "tjänade" vi in runt 10.000 :) *Min svärmor ska stå för våra nya förlovningsringar, lämnade in våra gamla ringar så de ombyggs till min nya, så blir min sambos ring hon betalar. *Vi får min mamma å pappas gamla vigselring, den ska bara slipas å putsas upp :) *Min syster är frisör så hon fixar håret på oss :) *Vi kommer dekorera med mycket vilda blommor från min mormors trädgård :) *Mamma skulle fixa transport till oss från kyrkan :) *Jag har beställt hem en kina-klänning hoppas såååå att den är bra. *Min sambo drar dock iväg i pengar ;) han vill ha kostym för 6500:- får väll se hur vi gör, den satt ju galet snyggt på honom och han kommer kunna använda den mååånga gånger efter. * Känns som vi fått billigt pris från min florist?! 800:- och då ingår min bukett, tärnbukett, 2 näbbuketter, min sambos blomma och mina blommor i håret. Letar febrilt efter äppelgröna skor... Finns ju ingenstanns!!!! Grrrr!!!! Ja de va lite vi bestämt iallafall :) vi ska ha våran fest på en bygdegård, tror de blir bra :)

Svar på tråden Budgetbröllop i juli 2013. Nån mer? :)