• Victoria F

Vilken underkjol?

Jajamen, ännu en blivande brud som vill ha hjälp med val av underkjol!
    Men det är ju här alla experter samlas Solig 
    Nu kommer här lite länkbombning:
    Detta är klänningen jag köpt:
    www.lilly.dk/Default.aspx&ProductID=PROD1008&GroupID=GROUP53&VariantID=VO59

En A-linjeformad kjol, och jag vill alltså inte ha så mycket volym utan mer ett fint fall. Har hittat dessa två underkjolar som jag tror (?) skulle passa:
    viewitem.eim.ebay.se/-1Hoop-WeddingProm-PetticoatSingle-One-Hoop-Underskirt-Princess-A-line-Dress/271040978766/item

viewitem.eim.ebay.se/WHITE-1-ONE-HOOP-A-LINE-PETTICOAT-UNDERSKIRT-DRESS-BRIDAL--CRINOLINE-1-TIER-VEIL/270978965131/item

Vilken av dessa tror ni blir bäst? Eller kanske ingen av dem?! Snälla hjälp! Glad 

Tack Solig

• Svar på tråden Vilken underkjol?
  • Victoria F

Tusen tack daniiel, jag hoppades på ett snabbt och bra svar från dig, BT:s största expert på underkjolar Glad

Bugar och tackar!!!

• Victoria F
    daniiel skrev 2012-09-17 13:39:38 följande:
    Haha skulle knappast kalla mig expert, men man har ju snappat upp en del :) Hoppas att det ska bli bra, med vilken underkjol du än väljer :)

Måste bara säga också att klänningen du valt är helt sagolikt vacker!
    Tack för berömmet om klänningen, jag är själv väldigt nöjd! Hade tänkt beställa från Kina men hittade denna på Lilly's rea för 1000 DKK Glad Så nu hänger den här hemma och ropar efter rätt accesoarer...vilket jag tycker att jag kan spendera lite mer på än vad jag tänkt då klänningen blev så billig Tungan ute
Svar på tråden Vilken underkjol?