• suzzi

Slöjor i olika material och former

Javas: Titta på www.diadema.se .Jag tycker att de har mycket att välja på, dessutom bl.a. supersnygga tiaror . Lycka till och hoppas att du hittar det du söker.
  • suzzi

Javas: Jag köpte min slöja där jag köpte min klänning (i Malmö från en butik som tillfälligt ska stänga, brudklänningen kostade 1000:- ny, 6800:- ord.pris) När hon i butiken tog fram slöjan var det inga diskussioner om "blankhet" i slöjan.

Däremot har min slöja en vit kant nertill samt kristaller, dessutom är den bara i ett lager. Tyckte att kanten ramade in fint och gav en "tyngd" åt slöjan. Jag tyckte inte heller att den kändes stel, fast det kanske är för att det bara är ett lager. Slöjan går till skulderbladet på mig när den fästes uppe på huvudet.

Vad jag däremot inte visste var att det inte var rea på slöjan så den kostade över 600:- i butiken, hade jag vetat det hade jag beställt slöja från Diadema tillsammans med tiaran jag vill ha.

Det blev ett långt svar på en kort fråga

• suzzi
    Javvas:  Lycka till och hoppas att hon har rätt. Jag ska snart beställa min tiara, måste bara bestämma mig för vilken jag vill ha. Jag har två stycken som jag velar mellan och hur mycket jag än vill kan jag inte ta båda.
  • suzzi

Javas: Jag tittar på de i guld som "heter" 1037 & 1039. Lutar mot 1039, men tvekar fortfarande.

Jag är inte heller säker på att jag ska använda slöja, det beror på vilken frisyr och om jag kan ta av slöjan senare på kvällen utan att fördärva frisyren. Om jag ska använda slöja måste den ju finnas, så nu finns den.

Klänningen är verkligen ett fynd. Grattis själv till ditt fynd. Fynd gillas

Vi ska gifta oss den 25/5 2013.

När är det dags för dig?

Svar på tråden Slöjor i olika material och former