Hur gör ni för att få guldkant på vardagen
Vi gör som chicita skriver, pratar med varandra direkt det är något som irriterar oss. Så det aldrig hinner bli en stor och överdriven grej.
Och vi gör mycket "mysigt", även om det bara är att sitta framför tv'n så gör vi det tätt ihop. Kroppskontakt är jätteviktigt för oss. En utsträckt hand i förbifarten, en puss på kinden medans man lagar mat o.s.v. Vi gör då och då små utsvävningar som att åka på vinprovning i en annan stad så vi "måste" bo på hotell te.x. Nästa helg ska vi på spa med behandlingar, middag och övernattning.
Idag har jag strukit hans skjortor som han hade i smutsen här (vi är särbos). Inte för att han bett om det, utan för att jag ville. Jag vet hur glad och tacksam han kommer att bli nästa gång han kommer hit och tror att han ska stryka sina skjortor Och han har just börjat renovera sin lägenhet som vi ska bo i så småningom, och är väldigt intresserad av hur jag vill ha det. Det tycker jag är tilltalande. Att man helt enkelt visar intresse för varandra, även när det är den tristaste gråaste november onsdagen