Hur mycket är ni med och bestämmer??
ååå vad skönt det låter! Förstår att många vill ha det på ett visst sätt och har svårt att någon annan bestämmer eller lägger sig i. De som erbjuder sig tänker nog inte på det utan tycker säkert att det är roligt och tycker det känns bra att få hjälpa till, så det är väldigt hjärtligt :)
För min del så spelar maten, dekorationer och musik mm inte så stor roll och någon som vill skulle jättegärna få ta över, men ingen sådan i sikte.. Familj har inte sagt så mycket utan mer att det skall bli roligt att bli bjudna på bröllop. Så får väl göra allt själv, och jag bryr mig bara om klänningen och tårtan utöver att det blir vi :/ Och min sambo är likadan, inte så mycket åsikter om något. Och om ingen av oss har så mycket åsikter utöver en kul fest så blir det ganska svårt.. Vet inte vart jag skall börja. Jo, stolrosetter är väl fint, det kan vi ju köpa, gröna, eller orange, eller blå, eller vita..
Så jag avundas er som får hela festen eller delar av den organiserad och uppstyrd, låter underbart!