Fått bröllopsresan av svärmor!
Hejsan alla giftasssuga kvinnor och män där ute =)
Jo jag har en lite fråga till er, som jag hoppas att ni har lust att hjälpa mig med.
Min svärmor berättade i somras att hon gärna ville betala vår bröllopsresa men med krav på att hon fick bestämma vart vi skulle åka. Detta sa vi ok till och berättade lite vad vi ville ha: Pool, nära till stranden, romantiskt, lite lyxigt osv.
I början på veckan så talade hon om att hon bokat och att resan tydligen gick på lite mer än vad hon sagt att den fick kosta.
Men nu till problemet eller ja problem å problem. Men min kollega har varit på det här stället och sa att det inte är värt å åka dit på sin bröllopsresa.
Det är dyrt (inte värt pengarna) Långt in till stan (rhodos) närmsta byn som ligger med gångavstånd är rätt sömnig å finns inte mkt å göra där, det är skrikiga barn från morgon till kväll (vi åker utan vår dotter), underhållningen är mer barnanpassad.
Visst rummen å servicen är felfri, men ja det är ett familjehotel.
jag känner att jag inte är helt nöjd, då jag inte har lust å ha en massa andra skrikiga ungar när jag inte tar med min egen. Jag vill kunna ligga vid poolen utan att ha en massa ungar som skvätter vatten. Jag vill kunna sitta på morogoen å äta en lugn frukost utan en massa barn.
Usch va hemsk jag känner mig, men borde jag säga nåt till svärmor eller borde jag bara vara nöjd? Jag tänker mest på att det handlar om mkt pengar och så ja så finns det inte allt för mkt å göra.
Visst jag å min sambo får säkert det mysigt å så, men förutsättningarna är ju inte de bästa.
SNÄLLA ge mig tips på hur jag bör gå till väga. Prata med henne eller hålla käften? Är ju verkligen jätte tacksam för att hon vill betala den och jag är ju givetvis nöjd det är inte det. Å kräsen är jag inte heller annars, men ja HJÄLP!!