Inlägg från: maxmamma |Visa alla inlägg
  • maxmamma

Fått bröllopsresan av svärmor!

hm, när jag o sambon var ute på en utlandsresa till egypten i våras så tyckte vi att vi valde ett hotell som kanske inte var direkt passande för barnfamiljer då vi valde att åka utan barnen.

när vi kom dit så kryllade det av ryska familjer med barn o hela släktet med sig dit, först kände väl jag att va tusan nu har vi åkt i väg för att mysa o njuta av varandra utan gapiga ungar.

först undra vi om vi skulle försöka byta hotell men det hade varit allt för krångligt insåg vi, men efter nån dag så märkte vi att vi även om barnen gapa o lät så kunde vi koppla bort det o inte bli störd just pga att det var andras barn o inte våra o då  gehövde vi inte bry oss.

Det kanske kan funka för er om ni har den intsällningen att ja visst får väl ungarna gapa men det är inte vårat barn så då behöver vi inte bry oss, utan kan slå döv örat till.

men visst jag kan förstå om ni känner er lite besvikna på svärmor när ni uppenbart vill åka på en vuxen resa bara ni två.

Men om ni inte vill bråka med svärmor om resemålet o bli osams så bit ihop o åk på den resa hon sponsrat o ta en egen resa igen nästa år o välj  ett resemål som defenitivt är vuxen ställe.

lycka till hur ni än gör.

Svar på tråden Fått bröllopsresan av svärmor!