Tärnorna bestämmer
Om de röda klänningarna är väldigt viktiga kanske det går att ge ett litet bidrag till kostnaden?
Eller hjälpa till att visa vart dom kan hitta röda klänningar till ett lämpligt pris.
Om de röda klänningarna är väldigt viktiga kanske det går att ge ett litet bidrag till kostnaden?
Eller hjälpa till att visa vart dom kan hitta röda klänningar till ett lämpligt pris.
På Bonprix finns ju olika röda klänningar för endast 300 kr, det är ju ingen farlig summa även om klänningen bara används en gång.
Och röd är ju en julfärg, dom kan väl ha den till jul också?
Om man inte kräver att det ska kosta flera hundra kan man väl få ha önskemål om färg som brud?
Finns det ngt färgtema så kan det ju bli helt fel om då tärnornas klänningar plötsligt ska vara beiga.
Jag reagerade mest på TS eget känslouttryck.
Eftersom att jag inte var med och hörde då tärnorna ringde eller vet hur relationen ser ut så gick jag på att det hela var rät stort och allvarligt för TS eftersom att det stod att hon var så förvirrad och ledsen.
Om det stått att hon undrade hur andra gör då tärnorna hör av sig och undrar om man kan få välja en färg på kläderna som går att anv i andra tillfällen hade jag inte sagt så mycket mer än att just tipsa om billiga alternativ om färgen är viktig.
Det är bra att man bubblar över någonstans om det behövs och låter det lugna sig lite innan man gör något.
Jag hoppas att ni och tärnorna blir nöjda med klänningarna.