Nu j*vlar händer det!
Grattis så mycket till er. Alltid roligt när det händer något stort. :D
1.Vi har inte graverat in något datum än faktiskt. Men när jag ska göra det så blir det nog som du skrev XXX 15/5-12
2. När jag kom hem efter shopping med min kompis som hade fått order om att hålla mig borta så hade han hängt upp en vägg med söta meddelanden typ jag älskar dig lika mycket som jorden är stor i millimeter och ja i det stuket sen hade han tänt värmeljus över hela lägenheten och strött blå rosenblad överallt (blå är min favoritfärg) Och klätt upp sig hade han gjort också. Blommor hade han köpt också.
Sen så höll han ett väldigt långt tal om hur mycket han älskade mig som jag knappt kommer ihåg något utav och sen gick han ner på knä och frågade om jag ville gifta mig med honom.
Efter detta så gick vi ut och åt på restaurangen som vi hade vår första dejt på. Sen när vi väl kom hem spenderade vi resten av kvällen i sängen och såg romantisk film och myste.
3. Våra ringar är i vitt guld. Min är rak skena med en blå safir 1.1 ct och sedan två diamanter på sidan 0.52 ct. Alltså en trestensring. Så nu är det dags att hitta vigselringar som passar detta.