"Varning för Bröllopstorget"
Måste bara säga att kritiken gentemot BT och FL och hur dessa sajter godtyckligt hanterar sina egna regler och medlemmarnas "rättigheter" (om man egentligen kan kalla det så) faktiskt är välgrundad och enligt min mening mycket befogad. Det märker man snabbt om man är medlem på båda sajterna och hamnar i trätomål. Det är ju så att det är privata företag (har också för mig de drivs av samma personer) med egna regler som knappast behöver följa dem själv. Det går man med på som medlem. Men medlemmarna är vana vid demokrati i verkliga livet ohc förväntar sig rättvisa även på privata företags sajter, vilket verkligen inte existerar.
Ta er egen rekommendation och avstå från att sponsra dessa sajter med era annonspengar, på så vis kommer ju andra aktörer fram. Jag tror inte att BT kommer dominera den här scenen i all oändlighet, liksom. Det är som konsument i princip man kan agera mot detta samt genom att välja att inte vara kund, så klart. Att rasa i forumen gör sällan någon nytta. Om det inte gjort det på FL senaste 6 åren lär det inte göra det här heller. :)