Inlägg från: Anonym (jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag)

Min mamma, totalt ointresserad. Är så ledsen! Långt.

hej.

jag kan inte förklara din mammas otrevliga och omogna beteende mot dig. Som vuxen borde hon väl kunna bete sig som en vuxen oxå tycker man.

Är hon lika ointresserad av erat barn, hennes barnbarn eller är hon en bättre mormor än mor?

Fast man önskar att man kunde ändra vissa andra människors sätt att vara så kan man inte det, den enda som kan göra en förändring är de själva.

Förstår att du verkligen är ledsen o besviken på henne, men gör dig själv en tjänst o gör dig inte till offer för hennes korkade beteende, jag vet att det är svårt för jag gör likadant men inte mot min mor utan mot mina svärföräldrar som är allt annat än glad över mig.

jag har intalat mig själv nu att jag är för bra för dem, de är inte värda mig o min existens så de kan hålla för sig själv o tro att de är de enda som finns på denna planet.

försök göra lika du oxå så gott det går, intala dig själv att du är för fin o för underbar människa som din mor inte behöver så länge hon inte är ödmjukare än så här.

nej se till att bjud de som betyder nått för dig o som du betyder nått för.Du har fått en härlig son o en underbar man så skit i morsan som är barnsligare än en dagis unge o njut av de som har vett att uppskatta dig.

men jag förstår om du är ledsen, vem som helst skulle bli ledsen om man hade en så arrogant mor som du.

hon förtjänar inte dig o din far verkar ju vara ett mähä som inte är karl nog för sin hatt o kan sätta lilla morsan på plats.

skickar några styrkekramar till dig o önskar dig ett fint bröllop med härliga gäster som gör allt för att förgylla dig o din blivandes o din sons dag.

mvh jag

Svar på tråden Min mamma, totalt ointresserad. Är så ledsen! Långt.