Bh! Hjälp!
Har en ganska stor och tung byst och ska ha axelbandslös klänning och behöver nu hjälp med att hitta en bra bh! Den ska vara så stadig att den orkar hålla upp en tung och "hängig" byst samt att jag vill ha en pushup effekt!
Har en ganska stor och tung byst och ska ha axelbandslös klänning och behöver nu hjälp med att hitta en bra bh! Den ska vara så stadig att den orkar hålla upp en tung och "hängig" byst samt att jag vill ha en pushup effekt!
http://www.uppercut.se/tjej/underklader/wonderbra/ultimate-strapless-lace-bra-ii-ivory/
denna fantastisk även för större och tyngre bröst när man "vill sätta dom på plats" älskar min och den har kommit till använding även efter bröllopet. lite dyrar men helt klart värt det.
En korsett kanske skulle vara nått??? jag har stor och tung byst och jag ska köra på korsett till min axelbandslösa klänning
Tack för tipsen :) ska kolla upp de dära.. Bor i Dalarna :)
Jag hade under bröllopet storlek 85G och valde en Wonderbra Ultimate Strapless. Den satt bra, höll allt på plats och höll upp behagen.
Har du en klänning med snörning? Då hjälper ju även klänningen till väldigt bra med att hålla allt på plats så att säga.
För stor byst är Wonderbra Ultimate Strapless superbra. Så jag slår ett slag för den
hej!
Jag brukar handla på bravissimo.com eller figleaves,com till mina 70FF :)
Där har de ett rejält utbud av axelbandslösa bh och annat, bl.a ultimate strapless från Wonderbra, Titta på Freya decco strapless också, den är riktigt skön utan störande sömmar.
Figleaves har ofta drives där allt är 10 eller 20 % off eller nedsatta priser och Bravissimo har en rea-sektion. Och det finns omdömen om de olika produkterna som kunder har skrivit.
Det är engelska sidor så storlekarna får man översätta, 32=70, 34=75, osv.
Har handlat på dessa sidor i snart åtta år och har aldrig varit några problem, riktigt bra service. Kostar en slant för frakten och om du vill skicka tillbaka men det är det värt. Priserna är dock ofta betydligt lägre än att köpa en bh från t.ex. Freya i butik i Sverige.
Hoppas du hittar något!
Jag har 75G och handlar ALLA mina BH:s på Change. Där finns allt
Jag har med köpt en wonderbra bra till min klänning sjukt bra bh. Det ända du ska tänka på är om du kan ha bh till klänningen. Jag upptäckte idag att det inte alls funkade med bh till min klänning såg helt konstigt ut. Men om jag skulle haft bh så som många andra här skrivit redan är det wonderbra Som är grymt bra. jag jobbar själv på twilfit men dom har tyvärr inte i stora storlekar vill säga från f och upp. annars kan du få hjälp i en twilfit butik med om det finns i närheten av dig. Vet att dom säljer wonderbra i Mora i den underklädersbutiken där ( kanske finns fler än en ) men den ligger nästan vid Waynes coffe house. Lycka till :)
chicita: om du bor i dalarna kan du väl tipsa om fler affärer i borlänge då jag bor i dalarna men inte i borlänge
Tack alla :) var in på underverket igår i Borlänge och köpte mig en wonderbrah och jag bara älskar vad den gör med mina bröst :) den 15 oktober ska den provas ihop med min klänning :)