Någon som ska gifta 2013 sommar?
Åh, ändå en 2013-tråd. Dem gör mig så glad då jag kan skriva om bröllopet 1000 gånger per dag om jag fick. Jag blir så inspirerad när jag läsar vad alla andra har gjort. Vi har också datum 13 juli 2013. Tycker den är fin. Enligt min filipinska styvmoder är 13 en bra siffra i förbindelse med bröllop. Så jag väljer att tro på det häller än all olycka kring 13.
Pagnie: Vad kul att läsa hur långt du har kommit. Speciellt då vi är datumsystrar Jag blir superinspirerad och vill göra mer själv. Och din lokal är ju över alla drömmar! Fantastiskt!
lillpia: Klänningen är ju otrolig fin! Jag har också små bröst och har provat axelbandslösa klänningar. Dem sitter bra, så länge det är rätt storlek. Ingen fara för att visa mer än vad man vill för släkt och vänner på sin speciella dag
Vi har bokat Sävargården som lokal. En jättefin herrgård med oerhört hjälpsom personal. De tar hand om allt vi ber dem om. Härligt! Jag vill ju bara slappa av och njuta dagen. Inte stressa, duka, städa eller tänka. Jag lånar Pagnies fina lista
Så lokal är boket där det ingår
- mat av kocken Fredric Andersson med vinpaket
- Personal
- brudskål
- lokalen
- dekorering och dukning (dock inköpt av oss) Klänning är så godt som bestämt Slöjan är köpt Kyrkan är bokad Fotograf är bokad Färgtema är bestämt Save-the-date-kort är skickat Inbjudningskort är bestämt Tärnor är utsedda, men har inte hunnit meddela alla än, vet dock att de ställer upp Marskalker är utsedda, Toastmaster är utsedd Näbb är mer eller mindre bestämt Ringbärare och bibelbärare är utsedd (Har två söta små bröder på då 4- resp. 8 år) Dekorationer till borden är köpta (Det mesta i alla fall) Vigselring ska jag designa själv med utsedd smyckesdesigner Värdpar är utsedd Sångorskor till vigseln är utsedda samt sång, 3 fina vänninnor med vackra röstar Bokat tårtbakare och tror jag vet "design" på den Bokat DJ Massa, massa tyll är inhandlat Smyckent ill tärnorna är köpta Favors är bästamt Blomkorg och hårpynt till näbb är köpta Bildekoration är bestämt (dock inte bil...) Inmarch och utmarch är bestämt Sätt att heta upp festen lite kluras på och vissa moment är bestämt.
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)