Inlägg från: Cakes |Visa alla inlägg
  • Cakes

Någon som ska gifta 2013 sommar?

Hej :) Jag och min fina sambo gifter oss 29:e juni! Hittills har vi preliminärbokat kyrka och lokal (står mellan två val), köpt klänning, valt ring (men ej köpt), börjat pyssla med bröllopshäften och sånt smått samt i princip gjort klart inbjudningskorten. Dock är vi inte helt klara med gästlistan än ;) Vårt färgtema är blåvitt (min blivande make är en IFK Göteborg-fantast)! :) Hm, jag har börjat på en checklista för stt man inte ska missa något men jag känner att det är lite svårt. Har ni någon bra checklista ni går efter? Kram

• Cakes

Vasakyrkan i Göteborg blev det tillslut, känns jättebra! Vart har ni bokat?

• Cakes

Har hittills bokat kyrka och lokal, köpt klänning, tärneklänning och vigselring. Vi har gjort klart inbjudningskorten som vi ska skicka ut i slutet av januari... Har börjat komma på olika cateringalternativ, tårtalternativ samt bestämt vart jag ska sminkas. Hittat en fotograf också :) Lite dekorationer och en del av alkoholen är redan inköpt, festhäftet har påbörjats. Så rätt mycket är gjort, och resten finns typ i huvudet :) Kram

• Cakes

Vilken tur att du skrev kaffe :) Hade bara skrivit upp allt det andra alkoholfria :)

Svar på tråden Någon som ska gifta 2013 sommar?