Någon som ska gifta 2013 sommar?
Det finns så många fina paraply..
Vi gifter oss den 30e augusti 2013 och har lokalen samt kyrkan bokade. Dessa två punkter kändes mest bråttom eftersom det är många som bokar långt i förväg och det annars kan vara svårt att hitta något man gillar, men resten kännner vi inte lika mycket panik over. Jag tror nästa steg är färgtema, inbjudningskort (så att ens framtida gäster inte hinner boka upp sig på annat håll, speciellt om man gifter sig under semestertider) och klänning. Spännande!!!
Gillar den söt klänning men finns det inte risk att tappa så det syns bröst?
Jag har inte stor utan små som tjej på bilden. Hm.. Vad tror ni? Jag är fortfarande jakt efter brudklänningen men den klänning blev jag förtjust men är rädd att min bröst kommer syns.. :)
Lillapia
Kanske ska tillägga att jag har varit till en brudaffär och testat klänningar för att se vilken modell som passade mig bäst och det var nog tur det! Då jag kom fram till att jag har alldeles för kort överkropp (haha) och en del klänningar inte alls passade den kroppsformen.
Jag har beställt en klänningen, känns pirrigt i mage just nu och nu letar jag efter örhängen som ska passar till brudklänningen, vill gärna ha vit pärla med lite glitter, vet ni vart kan man kolla på?
Gärna via nätet..
Jag har blogg om ni vill följa, där skriver jag om allt möjligt, bröllop, renovering och min familj.
lillapia.blogg.se =).
Såhär blev min klänning från jenjen. Jag är jättenöjd, jag ville ha en relativ enkel klänning utan bling bling eftersom jag valt att ha bolero till då jag har ett fult ärr på ryggen. Riktigt välgjord och många lager av underkjol och kjol. Dock var det längre släp än vad jag trodde så jag ska nog beställa en kortare klänning till festen :)
Hej alla.
Vad kul att många ska gifta sig..
Jag har klänningen här hemma och är nöjd men nu har jag hittat en annan som jag är kär, fan också..
Jag funderar på att köpa annan klänningen och sen kan jag se och jämför vilka som är bäst och sälja en.. Eller vad tror ni? :).
Jag bestälde hos shopindream.com. och fick en underbart klänning, det passar mig perfekt och otroligt att det är inte så dyrt, jag valde snörning..
Kaffegrus:
Å fin med vintage stil, gillar det jag med..
Spets klänningen är superfin, underbart, men det är du som ska bestämma själv. =).
Jag skulle välja den spets klänning om min putmage inte står i vägen, haha..
Lycka till.