Orange ros
Hej :) här kommer lite fina rosor i en lite ljusare orange nyans som jag tror kan passa bra ihop med de ljusare vendela rosorna och ranunklerna :)
Hej :) här kommer lite fina rosor i en lite ljusare orange nyans som jag tror kan passa bra ihop med de ljusare vendela rosorna och ranunklerna :)
Har inte namnen i telefonen utan tog bara bilderna ur mitt bildarkiv :) gillar hon någon av rosorna så letar jag fram de i morgon :)
Här kommer namnen på rosorna i turorning :) Carpe Diem, Cinnamon, Azafran, Ambiance och Finess
Ja den sista är Finess :) visst är den härlig, en av mina absolutaa favoritrosor , så härligt att den är dubbel :D känns så fin och romantisk, och färgen är också jättehärlig:)
Ja de finns så jättemånga fina, har tidigare inte heller varit så förtjust eftersom de känts så tråkigt och klassiskt med de vanliga sorterna och färgerna men har nu upptäckt hur enormt många spännande sorter de finns och nu är jag kär :P
Hej :) ja visst är dem snygga :) cinnamon brukar å andra sidan vara lite ljusare åt de aprikosa hållet :) men skit snygg . Finns hur många skit snygga rosor som helst men kan tyvärr inte ladda upp bilder nu:( men prata med din floristen och be henne komma med förslag :)