• Aniara4

Vad vill ni ha?

Chicita har ju massor av bra förslag, jag har ingenting att tillägga! Glad

Fototävlingar som inte måste föreställa en person är bra, jag är knappast ensam om att vilja hålla på anonymiteten. Men även förslagen om att hitta på texter utifrån vissa förutsättningar är bra - en inbjudan till en konstig fest, tackkort till någon som gjort något mycket märkligt, kortnoveller... och snart blir det ju aktuellt med julklappsrim. Bröllopsskräckhistorier till Halloween kanske?

Personligen avstår jag gärna från priser som är helt kopplade till bröllop eftersom jag redan är gift (men tar gärna äran och ger bort vinsten till någon annan Flört), men det är ju alltid bra att försöka tänka på priser som kan passa andra än blivande brudar - blivande brudgummar t.ex. Och oss överliggare som hänger kvar långt efter att vi gift oss.

Oooops, jag hade visst en del att tillägga ändå!!!

• Aniara4
    Sara 120707 skrev 2012-10-05 22:41:00 följande:

Snälla ha blivande brudgummar som pris, för oss som känner att det är dags att byta ! Syftningsfel är härliga

Hahahahaha, så kan man förstås också tolka det! Ja, är man inte en blivande brud (för att man är singel, inte för att man redan är gift) men ändå är så bröllopsintresserad att man hänger här vore det säkert toppen att kunna vinna en blivande brudgum!
Svar på tråden Vad vill ni ha?