Inlägg från: suzanna001 |Visa alla inlägg
  • suzanna001

Orientaliskt bröllop

Hej alla orientaliska brudar :)Jag är själv en orientalisk brud som gifter mig den 3 aug i stockholm. Jag skulle jätte gärna vilja ha några tips just vad som gäller bruduppsättning och smink. Samt fotograf och videfotograf. Tacksam för alla tips :)  

• suzanna001

Hej framtida brudar!Jag tro mig att jag skrivit till er förut, men kan dok inte hitta mitt inlägg. Det är väldigt många inlägg på den här tråden :)Jag skulle ha mitt bröllop den 3 aug, men nu kommer vi ändra datum till den 10 aug pga av festlokalen.   Så nu har jag panik och måste boka om allt :( fick dålig nyheter om bla hår och smink, hon var bokad den 10 aug. Har ni kanske någon tips? skulle vara guldvärd för mig :)Tack på förhand Suzanna :)       

• suzanna001

kitkät skrev 2013-03-25 13:22:50 följande:suzanna001,Ja, det stämmer bra att du har skrivit här förut! Vad tråkigt att ni måste omboka allt. I vilken festlokal ska ni ha bröllopsfesten? Och hur kommer det sig att dom ville boka om er bröllopsfest?Vad trist när sådant händer, speciellt så tätt in på bröllopsdagen och när ni säkerligen har hunnit planera och boka en hel del annat!Jag kan tipsa om Ulrika Gedin, hon har jag bokat för hår och makeup. Hon kommer hem till en om man så vill!  Hej!Tack för de snabba svaret!Ja vi hade räknat fel å den muslimiska fasta månaden, då min man och hans familj fastar, blir det ej så kul för dem om de ska behöva fasta på bröllopet. Så vi flytta fram bröllopet en vecka och då är ramadan slut.Men hon som du tipsade mig om, har hon någon hemsida?      

• suzanna001

Hej igen!¨ulrika Gedin är fullbokad hela aug, så hon kunde inte, finns de någon annan som kan tipsa om någon annan?  

• suzanna001

Hej!har hon någon blogg? hemsida? som man kan se hennes uppsättningar, kanske? 

Svar på tråden Orientaliskt bröllop