Orientaliskt bröllop
Hej Goli, Pagnie och Kitkät!
Vågar inte påstå att jag läst exakt allt ni skrivit men nästintill!
Riktigt sköna karaktärer måste jag säga (har fått mig ett par leenden) och det är nästan så att man vill närvara vid era bröllop när man läser allt.
Nu har ni ju alla gift er! Oh my God, you made it Grattis!!
Grattis även till dig Lavelii, vad vacker du och även allt annat var
Pagnie, jättestort grattis till barnet! Hoppas allt går fint ända in i sista stund.
Kitkät, vet inte om du e hemma ännu, om inte så hoppas jag du njuter till fullo!!!
Så lite info om mig sj, vet att ni e lite nyfikna typer precis som mig :p
Jag är född i Sv men mina föräldrar kmr ursprungligen från Iran.
Jag har inte riktigt ngra planer på att gifta mig ännu, jag är inte ens förlovad, t.o.m att jag faktiskt är supersingel haha.
Men jag bara ääälskar bröllop och allt som hör till.
Folk brukar säga att jag är störd (deras ordval, inte mitt egna :p) eftersom jag redan har en väldigt stark vision över vad jag vill ha (och inte vill ha) från bröllopsresan, dekor, även den blivande mannen osv osv. Drömmer gärna, och ofta om en vacker Sofreye aghd, underbar persisk buffe, klänning och ring vill jag inte ens gå in på
Södertäljelokalerna är underbara, jag gillar den överdrivna stilen om man får kalla det det. Som nämndes av någon tidigare, synd dock att omgivningen kanske inte är lika vacker. Skulle va ultimat att kunna se ut över en sjö och lite grönt.
En nära vän ska gifta sig om ett halvår vilket ledde till att jag hamnade här. Hon är superlugn själv, jag är bridezilla i hennes ställe.
Därav en fråga till dig Kitkät, jag hittade länken till eDresses där du lagt upp en bild på tärneklänningar och blev ju helt kär i en del modeller jag skulle vilja ha till vännen (och även en kusins) bröllop. Undrar därför om du beställde därifrån till slut lr inte? Och vart du nöjd? Finns ju en massa "Kinakopior-länkar" men man vet ju inte riktigt vilka man vågar lita på.
Vill slutligen säga, tack för alla tips och råd som ni ALLA delat med er utav i denna tråd!!!