Orientaliskt bröllop
Nej jag brukar egentligen inte ha ont i magen. stress- massor, dåliga matvanor - njae inte direkt nu när svärmor gör mat, hinner äta gör man ju inte alltid.
Dock är läkarna lite konfunderade då jag sökt för att jag har någon konstig känsla i min livmodertapp. så vet du något om vad det kan vara får du gärna berätta det. har en punkt på höger sida av tappen som gör ont om man petar på den. inte ont vid sex eller så men det känns liksom hela tiden men gör inte direkt ont. men om gynekologen petar på det gör det ont och strålar ut i benet. höger ben alltså.
Har inga blödningar, inga konstiga flytningar, inga svullna äggstockar eller knölar eller något irriterat eller något alls.
Nu ska dom dock skicka mig på MR då 4 gynekologer inte kan hitta problemet. härligt va?
Så där fick ditt läkarhuvud något att fundera på. Hur gick vi från bröllop till vårdrelaterade problem va? haha
haha ja jag får ta lite plommon och lite nabat och sen får vi se om det löser sig. Men fan ska vi inte ta ketogan framför morfin? det är väl mindre bieffekter va?
Ja, eller hur? Tror det e mitt fel, jag e så hjärntvättad o umgås bara med läkarstudenter så jag har noll social kompetens. Och förlåt, Kitkät, du måste tycka att jag e jättetråkig! Ska försöka sluta!
Hahaha, du känner oxå till fenomenet nabat? Måste säga att det har aldrig fungerat för mig, tycker det e så sött o sliskigt och om ngt ska vara sött o sliskigt så ska det vara choklad!!!