Orientaliskt bröllop
Hmm är det inte när man uppdaterar inlägget? uppdatera knappen ska väl finnas här på sidan =)
Ojojoj har missat massor. Har varit lite off känner jag. Börjat med nutrilett hahah! Man blev lite grinig i början. Kitkät super vackra klänningar du har där, hoppas verkligen du hittar din dröm. Håller tummarna :) Och frisören du tippsa om verkar vara jätte duktig. Det var lite för enkla frisyrer för mig dock :) och smink sköter min kusin som är makeupartist MEN har ni tänkt på manlig styling? Med smink, det låter ju knäppt men undrar om det inte blir snyggt med lite. Inte på fransar oså utan på huden :) tyckte hon hade jätte fina bilder och hon är grym på att sminka tjejer och killar! Och vi bestämde för att gifta oss borgerligt snart här i Finland. Det känns konstigt men endå mysigt. Synd att vår präst inte har vugselrätt!
Kitkät din klänning är jätte vacker. Precis som goli innan skrev hur kändes det när du provade klänningen? Vad fick dig att välja just den du har nu? Jag tycker sen är väldigt vacker :)
Kitkät
Båda klänningarna är jätte vackra. Tycker du ska andas in och ut, oavsett vad du väljer så kommer du vara vacker.
Jag hade ju samma problem, hade bråttom och fick känna press, jag valde min klänning pga priset och att alla andra tyckte den var fin. Visst den är jätte jätte vacker MEN det var inte en sådan jag ville ha, jag provade den kanske 10 ggr hemma och bestämde mig sen för att försöka sälja den och beställde sen den klänningen jag ville ha.
MEN det var två heeelt olika klänningar, dina klänningar tycker jag har likheter i sig och som du tidigare ovan skrev så är det bara en dag man kan bli en prinsessa och bära en lite större klänning.
Tycker den är väldigt romantisk och den sitter säkert jätte fint på dig, prova med slöja och skor.
Sminka dig fixa håret lite sådär snabbt bara för att få en blick över hur vacker du kommer se ut på din dag med den klänningen du har, Om du verkligen känner nej det här är inte jag, så vill jag inte se ut så kan du börja tänka på att sälja den. Men det är inte enkelt, min klänning är billig och har annonserat den både i sverige och i Finland utan resultat. Köparen vill ha en så billig klänning som hellst, så du kan räkna med att om du vill sälja den så kommer du förlora en del pengar på den.
Det kan också vara dina hjärnspöken, säg till dem att nu får det vara nog och lämna dig i fred. Tilloch med jag börjar fundera på om jag verkligen skulle behålla den första klänningen ibland, men ger mig själv ett nyp då o då för att vakna upp och sluta förvirra mig själv så mycket.
Och det är säkert inte till stor hjälp men tycker den klänningen du köpt är finare än dem andra, men det är bara min personlinga smaksak =)
Förresten tjejer har ni tänkt köpa presenter till era tärnor?
Till min made of honor vill jag köpa något lite dyrare, det är min lilla syster och hon älskar design skor. Vill köpa Christian Louboutin skor till henne men har ingen aning om vad ett sådant par skor kan kosta??! Eller var man ens kan köpa dem och veta att de är riktiga.
Till mina tärnor har jag hittat en sida som har massa mysiga fina saker, typ väskor med deras namn på osv och smycken för ett riktigt bra pris =D
Kolla in sidan www.etsy.com/