kitkät skrev 2012-11-26 12:55:02 följande:
Pagnie,
Vilka söta skor! Vart hittade du om?
Oj, nu börjar det gå undan för dig - skor och tärnklänningar avklarade. Vad skönt! Visa andra tärnklänningen som du beställt! Jag tycker att det är finare när tärnorna har samma färg på sina klänningar, men olika modeller så jag tycker absolut att det funkar! Visa, visa, visa!
Jag jobbar inatt, så kommer väl antagligen få sitta här på BT helt ensam och ha en konversation med mig själv.
jag hittade dom på etsy. den länken som jag gav till dig. fan vad mycket fint dom hade. dom här små sötnosarna fanns det bara ett enda par utav och det var i min storlek. hade det kunnat bli bättre? så nu ska jag jobba på att gå in dom tills i juli. haha.
Ja fast den tredje har jag icke köpt än. Jag har inte ens hittat den än. så det kommer bli nästa projekt. Måste försöka hitta en klänning som är ännu finare då hon är made of honour. ;) Så hittar ni några fina marinblå klänningar får ni hojta till. kan säga att systrarna i alla fall är glada nu.
Min tärna sa däremot att det spelar ingen roll vad hon har på sig och att hon inte bryr sig för det är min dag. hur underbar kan man vara liksom?
Fan det är för jävla lätt att handla online från andra länder. Har man paypal så går det ju sååååå jävla smidigt. livsfarligt. ;)
Hur går det för dig då kitkät? kan du bocka av något snart?