Kitkät,
Jag förstår. Jag grubblade länge på om jag skulle säga något eller inte, just eftersom det faktiskt är så där. Men sen kände jag att nej jag vill poängtera att inbjudan var menad för dem två, inte någon annan. Och hade jag märkt av någon sur min så hade jag nog sagt att det är ok. Men folk är så fräcka ibland... Jag tycker ändå man frågar, och inte bara antar liksom. Har en gäst (kusin) som inte vill ta med sina barn (trots att jag sagt att det är ok), för att hon och hennes man vill kunna vara fria. Bra, tänker jag. Hoppas fler tänker så. Sen får jag höra av en annan kusin att hon (kusin nr 1) gärna hade tagit med sig barnen om hon kunde ta med sin systerdotter också som då kunde vara lite barnvakt, och att hon skulle fråga mig om detta gick bra. NEJ!! Sa som det var där också. Det finns inte plats för barnvakter tyvärr. Tycker det också är fräckt!
Iaf, anledningen till att jag fortfarande inte visat bilder är för att jag lämnat laptopen hemma och skriver från ipaden. Åker hem igen om några dagar DÅ kommer bilder. Både på håruppsättning, slöja, skor osv... Men skorna jag beställde är Chrissy. Jag hoppas att de ska bli bra, att de håller foten på plats. De du köpte tyckte jag egentligen mest om, men jag provade ett par liknande och ankelremmen irriterade min ankel haha...och sen när jag beställde Chrissy och skulle beställa några fler för att prova så fanns typ inte en enda 38 i de jag var intresserad av! Ballerina skorna är från Aldo. Ska visa dem också.
Jag sa ju innan att jag förmodligen skulle ha två slöjor, lång och kort. Har nog ändrat mig där...det blir ingen kort. Jag ersätter slöjan med ett hårsmycke ist tror jag. Känns som onödiga pengar faktiskt, jag kommer ju inte dra på mig den känner jag... Vad tror ni?? Känns som jag mest vill ha den ifall att men att jag egentligen vet att när den långa åker av så kommer jag inte bry mig om den korta, eller glömma bort den rättare sagt i all dans och ståhej...