Orientaliskt bröllop
Btw sorry. Skriver från ipaden och då skrivs tydligen allt ihop oavsett om man gör mellanrum eller ej :-/
Btw sorry. Skriver från ipaden och då skrivs tydligen allt ihop oavsett om man gör mellanrum eller ej :-/
Kitkät, ja men precis! Ska försöka ringa dem imorgon igen. Har ringt dem tidigare också och inte fått svar. Jag minns inte om jag frågat eller om du kanske skrivit de innan men ska ni ha sångare och i så fall vem?
Okej... Har nog aldrig hört honom. Bott så långt bort från syrianska civilisationen hela livet att jag enbart känner till Josef Özer, Tomas Demir och Pascal typ haha... Funderar också på om vi ska lägga till en dj dock. Lite variation... Men jag vet inte alls om det är lönt för vår del...
Kitkät: Jättefin ring! Den jag vill ha (vill hitta alternativt designa själv) påminner ju om den men vill ha en rad bara...fast fortf den bredden.
Nu är Hallunda festvåning iaf bekräftad, sångare bokad (sen innan), kyrkan mer eller mindre bekräftad och på måndag bilen!!!
Nu måste jag bestämma om jag vill ha den fotograf som tillkommer med Hallunda/Afram eller någon annan! Har några andra som jag vill kolla upp... Måste ju kännas bekvämt också med den fotograf som ska springa efter en hela dagen ju haha...
När fotograferas ni? Innan eller efter? Eller både och? Eftersom vi kommer ha kyrkan kl 19.00 (förmodligen) så känns de som att det blir ju alldeles för mörkt ute (och kallt!!! 26 oktober!!!) för att ta alla foton då. Afram föreslog både innan och efter... Jag bara tänker rent praktiskt hur det ska gå till...eftersom vi inte bor i sthlmområdet... (jag kommer förvisso vara där hos min moster, men inte han...)...Aja...som ni märker så kastar jag bara ur mig tankar nu...
Tror dessutom brorsan fick en liten reality check nyss när jag smsade att lokalen är bekräftad, kyrkan också och "nu ska vi bestämma vilken bil som ska hämta upp mig och DIG och ta oss till kyrkan...det är ju du som ska lämna över mig hihi..."
Är så excited!