Kitkät, tycker absolut du ska vara på dem o kolla upp stället som ska fixa din cupcakes-tårta. Som du säger, skulle du bli missnöjd måste du ha tid att kolla upp annat. När vi ringer Danny nästa gång ska jag passa på att fråga hur långt innan vi ska bestämma blommor, tårta mm. jag vill helst inte vänta till en månad innan, kommer vara så mkt annat att fixa då, vill ha det mesta klart o bestämt. Jag känner att jag inte riktigt har koll på saker o ting, det e svårt att tänka på allt när man ska boka lokal, då e det mest datum o sånt som oroar. Men jag behöver veta lite mer vad som gäller o vad det finns för alternativ för att vi ska kunna bestämma om dekorationer, blommor, färgtema mm. Tycker inte om den här känslan! Dessutom måste vi bestämma NÄR vi ska bestämma, hahaha krångligt, jag vet, så att vi kan boka flygbiljetter i förväg. Vissa perioder är det riktigt dyrt att flyga mellan polen o stockholm.
Pagnie, du har helt rätt ang killarnas "hjälp" med underkläder. Det får vi nog ta tag i själva, hahaha. Men jag tycker samtidigt det e gulligt av dem eftersom de försöker vara taktiska, tror jag, o menar att vi ser bra ut i vad vi än har på oss. Men jag tänkte typ ett sexigt nattlinne, för om man inte orkar med ngt annat än att sova på bröllopsnatten så kan man alltid vakna i samma sexiga nattlinne o ta igen det på morgonen istället! men om man ska komplicera till det med ngn korsett eller whatever, kan det bli obekvämt att sova i alt. inte ge samma stämning om man vaknar på morgonen o ska skynda o sätta på sig setet igen osv. Svårt att förklara hur jag tänker men jag hoppas att du förstår!