Orientaliskt bröllop
just nu längtar jag såååå mycket till jullovet, ska bli så skönt att komme hem till familjen o äta en massa julmat.
Kitkät, fortsätt kolla på Grey's, den e fantastisk! Och Pagnie, ja det kom ut ett nytt avsnitt i veckan!
Nästa måndag tänkte vi ringa till Danny (Santa Maria-snubben) o påminna om att mor o svärmor kommer på provsmakning. Undrar lite hur ni har det med kontakten med dem som ska fixa era bröllop, har ni regelbunden kontakt med dem? Är de bra på att svara på era frågor eller dissar de oxå er som Danny gör med oss?
Pagnie, har du bestämt vad du ska ha för underkläder till brudklänningen än?
Bra då måste jag verkligen kolla när jag kommer hem. är ju som sagt ledig i morgon så ska bli skönt.
ja jag försökte ringa dom i veckan man blev totaldissad. fick tag i en utav dom men inte i josef. han har tydligen bytt nummer plus att han hade semester så ska ringa nu i morgon å försöka få tag i dom. måste börja ordna med allt med kameramän och fotografer och allt där emellan.
Men vi har ju i alla fall fått smaka maten. det är ju något. men som sagt. vi fixade ju med sofre aghden i veckan. fick numret utav dom till en tjej. så vi har möte med henne den 16:e och ska kolla lite.
Men som sagt vi måste ju få kontakt med dom snarast. även om det är ganska långt kvar så känner ändå jag att jag börjar bli lite nervös inför allt som ska ordnas. Men vi har ju folk som bor typ granne med stället så om vi inte får tag i dom skulle han gå å skrika lite (sambons best man för övrigt) så det är bra.
nej jag har inte helt bestämt. men det blir nog en korsett i alla fall. men det där med trosor blir ett problem. men inga string under dagen i alla fall. men jag vet inte vad alla olika saker heter heller. men hipsters kanske eller något liknande.
Sambon önskade sting och BH bara till natten, dålig fantasi kallas det så jag får nog hitta på något utan hans önskemål. haha
du då?