Orientaliskt bröllop
Lycka till imorgon och på tentan!
Pagnie,
Ja, jag fick numret till deras "bröllopsexpert", så jag ska ringa henne och höra om vi kan komma dit och provsmaka deras muffins med gräddkräm. Min fästman ska ringa till det andra konditoriet som Panorama samarbetar med, för dom har inte svarat på mitt mejl än.
Vad kul att du köpt vigselringarna. Men du får tagga ner lite, du har ju inget kvar att planera snart haha. Jag ska försöka att inte planera allt på en gång, så jag har lite att ta tag i varje månad. Kanske ska göra en tidsplan?
Jag har skrivit ut en checklista från brollöpsguiden, där checkar jag av det som är gjort och ser vad som är kvar att planera/ordna! Det är smidigt.
Har ni gjort någon bröllopsmapp där ni har alla papper som har med bröllopet att göra? Jag har en plastficka bara, men skulle vara kul att samla allt i en pärm eller mapp som man pimpar lite haha.
haha det är bra att du sätter karln på lite saker också. det är vår rätt att göra det för annars händer ingenting ;)
haha ja jag är så lycklig nu. jag vet men jag var ju tvungen nu då det var rea på dom och vi fick 5000 kr i rabatt. så det är ju inget man klagar på direkt. sparar pengar is the shit.
Och sen älskade jag ju verkligen dom så då kan det inte bli annat än bra.
Men jag har gjort en tidsplan och skrivit vad jag ska göra varje månad. men sen så blir det ju som nu att man snubblar över bra saker till bröllopet så då är det ju bara att köra på det.
jo jag har en mapp på datorn jag. inspirationsbilder uppdelat i typ klänning, frisyr, dekorationer, ringar osv osv. ja du förstår. sen har jag dokument med gästlista, planering, musik, budgeten osv osv
Ja så har jag mitt i alla fall.