Orientaliskt bröllop
Ja Pagnie, du har missat en del! Inte ok. Haha... Jag har också tänkt jobba så mycket jag kan nu. Mitt vikariat gick ut i september, så sen dess har jag varit arbetssökande, har gått på några intervjuer och nu äntligen börjar det se ljusare ut på arbetsfronten. Jag har blivit erbjuden ett timvik. på ett boende + att jag fortfarande är kvar som timvikarie på mitt gamla jobb, så förhoppningsvis kan jag få ihop många pass i månaden ändå! Känns trist att inte ha en stabil inkomst nu när vi har ett bröllop framför oss. Men det löser sig, det är jag övertygad om! Som tur är så har min fästman en tillsvidareanställning, så han har en stabil inkomst.
Vad jobbar du med, Pagnie?
Panorama tar ca 500 gäster. Så lokalen är inte så jättestor. Den ser större ut på bilderna än vad den är i verkligheten. Hallunda festvåning är mycket större och det var lite därför som vi till slut valde bort den! Vi kommer ju ha ca 220 gäster, så Panorama kommer bli perfekt för oss tror jag.
Ja hummerlimousine är verkligen maffiga! Riktigt snygga! Men jag har alltid drömt om att åka i en veteranbil, så det fick bli det. Vi ska ju ha två brudtärnor och två bestmans, så vi valde en Rolls Royce Phantom, som rymmer upp till 7 personer.
Hur har ni tänkt kring bröllopstårta, Pagnie och goli? Jag vill så gärna ha cupcakestårta istället för den klassiska bröllopstårtan! Tycker det är så sött med små söta cupcakes med glasyr i färgtemat (aprikos, för vår del).