Mustikka skrev 2013-01-19 22:17:12 följande:
Ser att ni snackar frisöerer nu :D Toppen för samma problem har jag.
Har själv kollat och dem är ju super dyra, men vad gör man? så fort man säger att man är brud så blir ju priset redan 10 ggr mer. Haha. Gifter mig den 27 Juli, när borde man boka frisör? Har nästan glömt bort det där, enda nackdelen är väl att jag bor i Finland och ska gifta mig i Sverige, blir lite svårt att resa fram o tbx för att leta efter frisör.
Ska någon av er på Bröllopsmässan?? jag är ivrig som ett barn på julafton! Gick på den i Helsingfors men blev så otroligt besviken, och min stackars fästman fick komma med, de hade nästan INGENTING för killar
därför testar jag lyckan i Sthlm, där är allt mycket bättre
ja det är svårt det där. jag har bokat en frisör men är mitt i byte av dom. hittade en mycket bättre men hon kostade ju 7500 också. så det är ju helt upp till var och en vad man har råd att lägga. det finns ju billigare frisörer också. den jag bokade först kostade 2500 men provuppsättning ingick inte.
men jag åker inte dit för att leta frisör. har inte gjort än i alla fall så det går nog att lösa ändå.
nej jag tror inte någon av oss skulle på bröllopsmässan. vi insåg nog att det inte var så stor idé då allt mer eller mindre redan är klart.
är det någon utav er som är utländska? tänkte då du skriver i denna tråde? för du har inte skrivit förut va?