Orientaliskt bröllop
Hej tjejer, hoppas ni mår bra i vintervädret =)!
Goli, jag har haft fullt upp med att vara sjuk och nu i helgen varit på spahelg med min man, mina föräldrar, svärmor och några fler...mysigt men även kaotiskt och energikrävande att umgås med familjen..som vanligt haha.
Hoppas det går bra för dig med pluggandet Goli, snart är det jul och förhoppningsvis dags för lite vila..det verkar som att du behöver en paus från studentlivet ;)! Tråkigt med underkjolen, jag hyrde en för typ 400 kronor från samma butik som jag köpte klänningen från. Annars finns det ju många undekjolar på etsy eller ebay...hoppas du hittar en bra till slut!
Pagnie, förstår hur du känner det...det är så kul att ha många saker att se fram emot. Man får förösöka hitta en balans så att man inte glömmer att njuta av nuet oxå. Vad spännande med en överraskning..ser fram emot att läsa om vad din pojkvän har hittat på!!
Kitkät, vad fina inbjudningskort...vi beställde oxå en hel del från Calligraphen. Bla. våra festprogram (utsidan till festprogrammen..innehållet fixade vi såklart själva) och tackkort =).
Ska försöka skriva en liten del av vår bröllopsberättelse nu!!!