Orientaliskt bröllop
goli,
Ja, alltså som sagt - när man val har köpt rätt klänning, så ska man inte leta vidare! Men jag tror också att om man har köpt rätt klänning så känns den perfekt oavsett vilka andra klänningar man ser! Men i ditt fall är det lite extra känsligt, eftersom du köpt en kopia och nu finns orginalet uppe för salu. Och det var orginalet som du fastnade för! Nu vet jag inte hur er budget ser ut, men om du verkligen, verkligen känner att du har fel klänning och att du hellre vill ha orginalet så kanske det är värt det? Kanske kan ni dra in på något annat istället då?
Jag tror inte att det är helt omöjligt att få en kopia såld! Många är villiga att köpa kopior från Kina och då kan jag tänka mig att dom hellre köper en kopia från någon i Sverige. Du har ju inte ens använt den! Och det är en fin klänning som ser dyrare ut än vad den kostar.
Men om du känner att du absolut inte kan/vill sälja den och köpa orginalet så vill jag bara säga till dig att du har en riktigt fin klänning, och den är ju en kopia av orginalet - så hur fel kan det bli? Nu vet jag inte exakt hur orginalet ser ut, men du har ju själv sagt att den är väldigt lik.