Orientaliskt bröllop
Förstår att det har blivit en jobbig situation och jag hade reagerat likadant. Faktum är att jag känner oxå så, att jag har svårt att släppa taget om saker o ting när någon beter sig som en idiot. Men eftersom jag är objektiv nu så kan jag försöka ge dig lite tips, Pagnie. Saken är den att killar och ultimatum... nah, funkar inte!!! Lovar dig det! Kan lova dig en annan sak också och detta säger jag av erfarenhet. Det bästa du kan göra i den här situationen är att vara lugn och sansad och bara låta saker o ting vara... vet att det är lättare sagt än gjort. Men du har mer att förlora på detta än vad Rs kompis har. I slutändan kommer det tillbaka till dig och det kommer att leda till bråk mellan dig och fästmannen om det inte redan har gjort det. Och av vad jag har hört om bestmannen så är han definitivt inte värt det! Om jag vore du skulle jag inte lägga upp såna ultimatum. Låt det vara och låt R smälta detta som har hänt. Låt allt sjunka in för honom först. Vet att du inte är så sugen på att ha bestmannen vid er sida i kyrkan när det är så här men ge det lite tid. Det kommer att lösa sig! Det viktigaste är att du och fästmannen håller sams och får en bra start på resten av era liv tillsammans.
Kitkät, vad kul! Du måste skriva och berätta mer sen! Vilken florist bestämde ni er för till sist? Vi ska ha Sakos blommor, de håller till i Södertälje. Ska bli spännande att åka dit!
Så flickor, nu har jag o min fästman bokat tid hos floristen som vi ska till den 23e juni, konditorn den 22a juni samt DJn som vi ska träffa antingen 27e eller 28e juni. Kocken har vi pratat med och tittat på menyn, bara lite smådetaljer kvar. Provuppsättningen tänkte jag boka tid för också i juni men provsminkningen tänkte jag ta bara några dagar innan bröllopet. Vet ju inte hur sommaren kommer att bli, man kanske får lite färg och då blir det annorlunda sminkning med tanke på hur blek jag är just nu. Eller så hinner man få lite färg i början av sommaren ocj så försvinner det lagom till bröllopet. Plus att sminkningen på bröllopsdagen kanske blir mer likprovsminkningen eftersom make-up artisten har det mer färskt i minnet.
Hur går det för er? Hur mycket har ni hunnit fixa inför bröllopet?