Orientaliskt bröllop
Pagnie,Jag menade såklart INTE att du ser ut som en clown...bara för att jag gör det när jag har mkt ögonsmink. ...Kan bli lite fel ibland när man kommunicerar genom skrift.
Goli,
Jag velar mellan heluppsättning och halvuppsättning...
Mina favoriter av de du lagt upp är definitvt bild nr 1 och nr 2 i första bildinlägget. Nr 2 är nog min favorit.
Jättefint, något sånt jag tittar på till mig själv.
Jag gillar dock halvuppsättningar, JÄTTEMYCKET! Men, jag vet inte om det är så praktiskt för min del.
goli,
Sista bilden med halvuppsättningen är såååååå fiiiin
Goli, är du nöjd med dina kort? Hur ser de ut? Min mamma var i Iran för några veckor sen, hon hade besökt en butik där man kunde beställa kort, så hon gav mig länken till deras hemsida, men jag vet inte om jag riktigt vågar beställa utan att ha sett dem. Men min mamma försöker övertyga mig att beställa därifrån...hehe
Goli, svårt det där när ens blivande föredrar en look över annan.... Mitt hår är väldigt lockigt, grovt, tjockt, så kombinationen av halvuppsättning, lite fuktig luft och 400 pers som kramar en kommer blir en disaster för min del. Men annars var jag inne på halvuppsättning, just för att jag trivs bäst i det. Men samtidigt vill jag vara så fin som möjligt i min blivande mans ögon (haha) och han ääääälskar när jag har uppsatt hår till vardags, en stram hästsvans är hans favoritlook på mig. Så konstigt det där...
Heeej tjejer!
Sorry att jag inte varit så aktiv, jag har haft fullt upp med lägenhetsvisningar, banksamtal och budgivningar senaste dagarna. De här mäklarna tar kål på mig. Vi har hittat en lägenhet som vi är helt kära i, i ett specifikt område som vi letat i, dock ca 30% dyrare än vad vi hade planerat (såklart). jag pratade med mäklaren och frågade om det finns ett pris säljaren är villig att släppa det för innan visning, han återkom med ett pris och vi fick lite betänketid och valde till slut att acceptera säljarens pris med villkoret att inflytt blir i oktober. Vi trodde att det var det, men nu känns det som att säljaren/mäklaren börjar bli lite giriga och vill vänta till visning trots allt. Så idag sitter jag med världens spänningshuvudvärk, jag känner mig helt tom i bollen. Jag är så innerligt trött på att leta efter boende. Det är liksom ABSOLUT viktigast inför bröllopet och det finns så himla få lägenheter där vi tittar och sommaren börjar närma sig, vilket innebär färre försäljningar, så min oro börjar krypa fram nu. Okej, nu när jag skrivit av mig helt osammanhängande ska jag läsa era inlägg...=)