kitkät skrev 2013-04-07 22:49:01 följande:
Pagnie,
Jag hade blivit liiiiiiite irriterad om det hade varit min svärmor! Haha. Du får be henne göra korten själv om hon ska bjuda fler nu. Hur många gäster är ni uppe i nu?
Och på tal om inbjudningskort - nu har vi äntligen beställt våra inbjudningskort. Hoppas det blir bra!
Jag tycker er kyrka ser fin ut. Alla kyrkor är fina tycker jag. Vad heter kyrkan? Då kan jag googla fram och se fler bilder på den!
Och vad gäller blommor så frågar du tyvärr fel person. Jag har verkligen ingen koll på blommor! Men orkideer är fina, det är ju en smakfråga egentligen som med allt annat. Om du vill ha det så kör!
Jag googlade på dom blommor som du nämnt och jag tror att det blir en väldigt fin kombination. Jag älskar pioner, typ finaste blomman! Jag skulle också vilja ha det i min bukett.
Du skrev förut att floristen heter Andreas, men vad heter blombutiken som han jobbar i?
Och du frågade när jag får hem min klänning... När jag beställde den så sa dom att det skulle ta tre-fyra månader. Jag hoppas om tre!
haha ja jag borde väl bli det men denna gången var det faktiskt svärfar och honom går det verkligen inte att bli sur på. inte svärmor heller egentligen. Men ja det är som det är. hon körde ju argumentet om pengarna i alla fall haha ;)
nu är vi uppe i 170 stycken. så det börjar bli några stycken.
Men vad roligt kitkät. jag tror dom där korten kommer bli jätte vackra. När ska ni skicka ut dom då?
Den heter spånga kyrka. Underbar är den inuti verkligen. så lycklig över att vi hittade en sån fin kyrka. vi hade ju helst velat ha strängnäs kyrka men det gick ju inte riktigt. :(
haha ja blommor är ju jätte roligt tycker jag. men han var verkligen jättebra och lyssnade och kom med förslag. så jag är jättenöjd.
Han skulle ha med exempelblommor nästa gång i alla fall. Men orkideer kan nog bli bra tror jag.
ja jag vet faktiskt inte vad det hette. Det var ju ingen blomsterbutik utan dom hade mer ett lager. dom har ju hand om blommor och dekorationer och allt sånt.
åh hoppas verkligen att det går snabbt så du får den snart. jag beställde ju min 30 september och fick den första gången i februari tror jag och sen i mars.
men hoppas din går snabbt.