Orientaliskt bröllop
Viola! Äntligen! Har jag missat dina inlägg här eller har du skrivit någon annanstans? GRATTIS, TJEJEN! Ett Kilililili är väl i sin ordning. Men nu måste du berätta allt som jag har missat. Hur var det? Hur gick det? Har du bilder som du kan eller vill dela med dig av? Ledsen att jag inte grattat tidigare men trodde du hade övergett oss. Eller så är det dumma jag som har missat dina inlägg, som sagt. Ber så hemskt mycket om ursäkt för det isåfall! Hoppas att allt gick bra och att ni fick ett sagolikt bröllop! Pagnie, du nojiga blivande mamma, hahaha! Men jag förstår dig verkligen. Skönt att allt går bra för er och det låter förnuftigt att du tar det lugnt på jobbet. Väntar med spänning på fler uppdateringar! Rana, hahaha! Vilket skönt inlägg! Fick mig verkligen att skratta. Tycker att du ska ignorera alla som kallar dig för störd. Det är ju jättebra att du redan vet hur du vill ha allt. Kommer att spara en massa tid bara på det. Själv var jag så otroligt velig och det tog extra mycket tid att bestämma saker och ting. Sen är det alltid ett stort plus att gå på många bröllop och på så sätt lära sig av andras misstag men att också ta vara på allt som är bra. Hoppas att du har fått många och bra tips från den här tråden!