Pagnie skrev 2012-11-12 14:33:16 följande:
nu har jag varit så där dålig på att skriva igen. förlåt för det flickor. har haft en del att göra. känns som att man inte har något liv ibland faktiskt. men ja det blir nog bra. Känns som att allt kommer lugna ner sig efter bröllopet. nu går allt i 200 %. ;) men lite roligt är det ju.
i helgen ska vi åka och fixa kläder till min sambo. eller i alla fall kolla på dom. Plus att vi ska fixa min underkjol ochs slöja. så nu händer det något i alla fall.
måste bestämma hur jag ska göra med sofre aghden också. en som vi pratat med hade prel bokat men nu vill någon annan ha datumet så vi MÅSTE bestämma oss idag. gah! måste prata med min blivande om detta. Vet inte alls hur vi ska göra. måste nog kolla runt lite. allt händer på en gång tror jag allt.
Hur går det med allt nu då?
Åh, vad kul! Har ni bestämt hur sambons kläder ska se ut? Frack, smoking? Min fästman vill inte börja än, han vill gå ner några kilo först innan han ens kan tänka sig att prova kläder. Men det e nog lugnt, det e antagligen inte lika jobbigt för killarna att hitta kläder än det är för oss tjejer att hitta brudklänning, haha!
Hur gick det med sofreh aghden då? Vem bestämde ni er för till sist? Är ni nöjda med valet?
Ganska roligt, satt o läste ditt inlägg o min fästman satt bredvid och surfade på sin dator. Så säger han bara helt plötsligt: Jaså, är Paige tillbaka (menade dig, Pagnie)? Det var längesen! Hahaha, jag blev ganska paff! Visar sig att han har surfat lite på BT eftersom han känt sig utanför.
Han tror att jag planerar mer med er än med honom, hahaha! Som tur var hade han inte hittat till den här tråden, har sagt till honom oxå att han inte får gå in här pga att jag lagt upp bild på min brudklänning, som han inte får se, och pga allt tjejsnack.
Annars håller vi fortfarande på med att kolla bilar och fotografer, får se vad vi hittar. Just nu är inbjudningskorten färdiga med lite stavfel, tyvärr, men det går att fixa med lite tippex. Försöker att inte vara någon bridezilla och ta det med ro...