Orientaliskt bröllop
jaha tjejer då var vi hemma igen efter en hel helg i dalarna. på lördag morgon så satt man i mjukis på verandan och fram kommer alla mina tjejkompisar iklädda blått!!?
Min tärna ska för det första vara i england där hon bor men ja det vart min möhippa i helgen. hur fan gick det till liksom? jag som trodde jag hade stenkoll men icke. Så chockad jag blev.
groteska kläder fick jag på mig, massa alkohol pumpades i mig och jag fick skämma ut mig totalt genom att köra lekar med folk, be om äktenskapsråd och klippa lappar ur kalsongerna på karlarna. Ja det var en jävligt roligt dag. fick sitta i endast underkläder och bada pool mitt i parken också.
Sen hade dom dessutom stått hela dagen innan och gjort i ordning tre rätters middag. och vet ni vad? dom hade gjort Persisk mat. hur fan otippat var det? ingen av dom är iranier.
men sjuuuuukt kul hade vi. slutade på krogen sen.
men kan säga att när jag kom hem så var jag sååååå trött. helt galet. var ju så länge sedan jag drack men det gick ju bra ändå.
dock har jag bestämt mig för att det blir INGEN alkohol på bröllopet. kommer aldrig sluta bra.