Orientaliskt bröllop
goli skrev 2012-11-17 23:32:37 följande:
Okej, innan jag fortsätter måste jag bara skriva 75 000 kr för en säng???? WHAT??? Ibland måste jag bara stanna upp o hämta andan när jag hör saker som verkar vara ett sjukt skämt. Var sängen gjord av diamant eller vad? Shiiiit!!!Ja, Pagnie, jag borde veta allt. Och jag håller med dig, läkare har noll social kompetens, det hör till. På tal om min fd roomie: jag pratade med han som är ansvarig för korridorerna här innan det skulle flytta in ngn och bad om en rökfri, stillsam och lugn tjej som e här för att plugga och inte festa. Sagt o gjort, det knackar på dörren och in kommer en liten liten mörkhårig tjej med glasögon med pipig röst men väldigt trevlig. Iaf, satt o pratade lite med henne o frågade om hon hade vänner här eller folk hon kände från innan hon kom hit. Hon greppade hårt om sina böcker och sa: Neeej, det e bara jag o mina böcker. Och efter det så lämnade hon ALDRIG rummet. Och hennes sociala skills.... no comments...
Ok, nu när vi alla skriver samtidigt så har jag tappat tråden. Hm, vad var det vi diskuterade egentligen?
haha vilken roligt liten typ. det var väl bra då. hihi