Orientaliskt bröllop
Åh! Riktigt vackra buketter! Mina favoriter är nummer 1 och 4. Jätte jättevackra!
Just det, det var billigare att ha det på en fredag för er. Skönt att det löste sig till slut med kyrkan och allt!
Vet du, spriten är väldigt billig här i Polen också. Har ni jämfört med Tyskland? Vi planerade först att ta med oss sprit härifrån men då skulle han ändå ta betalt 50 per skalle sa han pga att det ändå blir hans personal som ska duka fram o srvera o sånt så då tänkte vi att äh va fan. man gifter sig bara en gång. så då kör vi på öppen bar.
Hahaha, känner igen det där! Har oxå otroligt stort behov av att kontrollera det mesta. Ett exempel, jag har bara provat min brudklänning (den färdiga kopian) en gång så nu har jag typ glömt hur den ser ut och jag börjar få second thoughts om klänningen eftersom originalet är så otroligt vacker och jag blev så kär i den. Men nu har jag återkommande mardrömmar om att min klänning inte duger, att min mamma råkar göra sönder den medan hon syr på fler kristaller och att fotografen som ska fota oss säger att den helt enkelt är ful och att den borde slängas! Japp, där har ni det, tjejer, svart på vitt. Jag är officiellt STÖRD!