Orientaliskt bröllop
För att svara på kitkäts fråga som ni alla kanske vill veta så skriver jag ett separat inlägg. Vi har det mesta klart faktiskt. vi befinner oss i dalarna nu och tar det lite lugnt innan allt sätter igång. Vi ska här få hjälp att skiva på placeringskorten. Plus att jag kommer göra mina lösögonfransar här på torsdag fick jag en tid. Igår träffade vi som sagt fotografen och då blev det även bestämt att han skulle göra en eldshow utanför lokalen efter tårtan och det har vi fått klartecken om idag från olles krog att vi får göra. denna fotografen har fått uppgiften att följa efter R' under förmiddagen och sedan ska han vara vimelfotograf. På olles fick vi bekräftat med tårta och alkohol och han skulle försöka fixa chokladbottnar till tårtan plus vit chokladmousse och hallon. R blev nedröstad av mig, svärmor 1, svärmor 2, svärmor 3 för han ville ha jordgubb. Dj:n var jättebra och hade många bra idéer. vi har spikat en del låtar nu och vi har ett bra schema för kvällen. pratade med kantorn idag också. och som jag tror mustikka skrev så ska vi också ha pacelbels canon in D som vi ska ha som ingångsmusik. hittade den när en tjej la upp länken i en tråd här på bt för någon månad sedan och jag verkligen älskar den. Som utgångslåt har vi ju he's a pirate från pirates of the caribbean och kantorn sa att han kan spela den på orgel. fy fan (ursäkta språket) vad glad jag blev då. kommer bli grymt. hämtar R's kläder nästa torsdag och min underkjol. vigselprogrammen är klara och bordsryttarna. måste fixa noghl också. Måste även fixa naglarna någonstans. men det är inte panik känner jag. i morgon kommer allt folk från iran. så när vi kommer hem från dalarna blir det fullt upp. Det största som är kvar nu är bordsplaceringen. Och persiska vigselbordet löste sig ju eftersom dom hämtar ALLT från iran. helt underbart. ja det var nog det mesta. som sagt vi har det mesta klart redan men det är småsaker kvar. men vi är rätt lugna.