oj ja vart ska vi börja. Vet inte ens vilken ände som vi börjar.
Men lavelii Sandra var jättebra. älskade sminkningen och håret. det var ju verkligen jag. Men sen som mustikka skrev så blev ju håret inte samma sak efter några timmar men det sket man blanka fan i ärligt talat.
Hon är dessutom väldigt trevlig. Vilket enligt mig är ett plus i kanten och hon är väldigt flexibel och gör verkligen det man ber henne om.
Hum hur flöt bröllopsdagen på. Ja som jag sa tidigare, inget gick som planerat. Man hade ju gjort flödesschema och det höll inte någon stans. utan vi överlevde tack vare en underbart duktig och snäll toastmaster. Allt verkade som att det blev perfekt för gästerna även om vi visste att det inte var menat så.
Vi glömde påminna om gästboken så har ni en sån är det bra att ni påminner om det i början. nu var det många som skrev ändå men bra att påminna i tid.
Och det som någon annan skrev, äta och dricka. vi hade det ju sjuuukt varmt på vårt bröllop så det var extra viktigtö. jag tyckte inte att det var så viktigt men alla mina tärnor tvingade i mig både vatten och mat och godis och gud vet allt. så jag hade inga sådana problem. och när vi hade gått in i kyrkan så var jag lugn sen.
Alla talen flöt på bra och det bästa är att man ju har allt på film. ska bli roligt att se den där filmen sen när den är klar.
Hum vad olles inte gjorde bra. Jadu jag var ju brud så jag var rätt så förskonad från att veta speciellt mycket. det enda jag vet är att ölen tog slut. Inte på en gång men tydligen så drack vårt singelbord sin beskärda del av öl men sen gick dom över på drinkar så det gjorde inte så mycket.
kan säga att tårta var överflödigt efter frukt och kakbuffen så jag tror knappt jag åt någon tårta alls förutom den första tuggan med R.
Så bästa tipsen, lugna ner er, lämna över, njut. och skriv inte ett strikt tidsschema utan kör på typ stolpar för vad som komma skall men inte exakt tid.
vi skulle köra första dansen 21.40 tror jag och den kom runt 23. haha.
och vad det gäller bordsplacering så gjorde vi den typ 3 dagar innan bröllopet men den ändrades fram till dagen innan bröllopet. så ja det var en punkt som mest var onödig att planera i förväg och egentligen rätt onödig att stressa upp sig över. vi hade till och med några som inte kom alls och inte ens berättade det så där vart det tomma platser. Men det var sånt jag inte ens brydde mig om och jag märkte det inte ens förräns R berättade det.
Kan säga att iranier i alla fall kommer gärna sent. märktes i kyrkan. inte så att jag märkte det heller men många kom in efter att det hade börjat men det märkte inte vi av alls. var sånt man såg sen. haha.
och måste säga att våra låtar blev så bra. när utgångsmusiken satte igång så var det verkligen perfekt. älskade den.