Lavelii skrev 2013-08-04 23:07:43 följande:
Pagnie,
Vad mysigt med en liten trip till Paris. Har varit där en gång...dock bara över en dag. Hann med Louvren, Notre Dame, Triumfbågen och Eiffeltornet typ. Fick en kick när jag bodde i London och hade en ledig dag, så tog jag och en kompis tåget över en tidig morgon och tillbaka på kvällen.
Vill ge Paris en till chans dock. Gärna med fästmannen...tror Paris blir något helt magiskt med sin stora kärlek. Känns inte som en "weekend-med-tjejerna"-stad iaf. Vi får väl passa på då fästmannen har kusiner och en moster som bor där som man kan passa på att hälsa på.
haha...men ni visste iaf destinationen. Jag har kommit längre och längre ifrån Bahamas som smekmånad iaf. Lutar mer åt Aruba. Dock tycker jag man läser så motstridiga upplevelser om Aruba. Somliga säger att det är överskattat, dyrt för ingen anledning och inte speciellt fint. Och andra beskriver ett paradis, vackert och underbart ställe, förvisso dyrt men värt det. Och framförallt beskriver många det som en smekmånadsö. Har en del vänner som varit där som skriver under det sistnämnda. Så vi får väl kanske lita mer på dem än random negativa skriverier på nätet kanske?
Jaja, återstår att se. Ska också ansöka om semester för det ju! Tror dock inte det bör vara några problem alls...
Nu är iaf alla inbjudningskort klara. Och en del har getts ut. Annars tänkte jag börja skicka ut de nu i veckan och kommande vecka
Ska bli spännande med OSA:t...
ja men det verkar vara en underbar stad. vill gärna se hela staden men vi får se vad vi får tid till. största anledningen för vårt besök är ju disneyland. Vi testade ju i tokyo så nu måste vi ju testa paris också. vi är som två förvuxna barn både jag och R. haha
men jag vill ju gärna hinna med eiffeltornet och louvren i alla fall men vi får ju se. i Tokyo har dom dock ett större eiffeltorn än dom har i paris. dom ska tydligen vara värst i allt. så tokyo tower är eiffeltornet fast större. haha.
hum ja det där är svårt. Man får ju överväge det bra med det dåliga men sen måste man ju tänka på att det beror på vart man åker också. det finns ju inte bara ett ställe där. sen beror det ofta på omständigheter.
Ja det där med inbjudningar är ju intressant. folk är ju som dom är. men det löser sig säkert. :D