Save the Date -på e-mail?
Jag tycker det låter som en jättebra idé! Kan också tänka mig att göra nått liknande...
Jag tycker det låter som en jättebra idé! Kan också tänka mig att göra nått liknande...
Jag kanske ska förtydliga min åsikt... I mitt fall hade jag inte tänkt skicka STD-kort, men om jag ska göra det kan jag lika gärna göra det via mail/sms eller bara säga det när vi ses. Mailar dagligen om olika viktiga och oviktiga grejer med mina vänner, så ingen skulle nog vara förvånad över valet av informationskanal. Dessutom är det pengar (och papper - miljövänligt!) som sparas genom elektroniska inbjudningar. Ps. Man kan också passa på att skicka med en kalender-inbjudan så att det hamnar direkt i mottagarens kalender
Om man inte använder elektonisk kalender är det fullt tillåtet att skriva ner datumet precis som vanligt Ursäkta om jag går lite OT, men vad är det ni känner är opersonligt med mail? Det är ju MIN mailadress precis lika mycket som min hemadress är MIN. Jag har aldrig reflekterat över frågan själv så jag är nyfiken