Hej alla brudar, i år är vårt år! =D Den 30 Augusti är datumet som jag kommer få kalla mig Fru, hihi!
Jag och min blivande bestämde oss för giftermål för drygt ett år sedan men det är nu det börjar kännas som att det är på riktigt i och med att det är mer och mer grejer som bokas och köps in.
Än så länge har vi bokat Badelunda kyrka och festen på deras kyrkskola. Catering har vi bokat AT Catering. Fotograf kommer vi ha 2 olika, en proffessionell som är kompis till min blivande. Han kommer ta våra porträttbilder. Sedan i kyrkan och på festen har jag en kompis som kommer ta bilderna, hon är hobbyfotograf och är väldigt duktig.
Ringarna beställde vi nu under mellandagsrean på Albrekts guld, 50% på min ring och 25% på min blivandes, very nice price!
Tärnornas klänningar är även de beställda från Nelly på deras mellandagsrea, jag hade först tänkt att de skulle ha burgundy färgade klänningar men när jag såg denna klänning så blev jag helt kär i den så då beställde jag direkt. Marskalkerna och min blivande ska däremot få ha en slips i burgundy. Dem har vi köpt på Ebay, 80 kr för 3 slipsar.
Även jag har hunnit prova klänning och jag tror att jag bestämt mig för en sjöjungfrumodell i spets som jag blev helt kär i.
Manikyr och fransförlängning har jag bokat in hos en kompis till en kompis. Det ska bli så spännande med fransförlängning tycker jag. Skönt att slippa hålla koll på att lösfransarna sitter där de ska.
Just nu håller jag på att kika lite smått på vart jag ska boka in sminkningen, någon som vet nåt ställe där de är duktiga?
Hehe, jag inser nu när jag skriver över hur långt man har kommit egentligen, i planeringen, det känns helt underbart!