• Teresa L

Kan min gudfar ta min fars plats?

Jag o min blivande sitter och diskuterar bordsplacering.

Till saken hör att han har "4" föräldrar (han försäldrar är skilda sen många år med varsin ny man/fru) och jag har bara min mamma då min pappa gick bort förra året.

Min fråga är om jag kan placera min gudfar på den platsen som min far skulle suttit? Eller hur är bäst att göra?

• Svar på tråden Kan min gudfar ta min fars plats?
  • Teresa L
    Tooie skrev 2012-10-08 20:30:12 följande:
    Ja det tycker jag absolut du kan göra! Om han betyder mycket för dig tycker jag absolut man kan göra så. Står lite i samma dilemma så vet inte hur jag själv ska göra.. Men jag tror det blir så att min mammas man får ta min pappas plats. Han har trots allt varit som en far till mig under alla år.

Jag tycker sånt är jättesvårt. Det finns så himla mycket "gör i o gör så men absolut inte så eller si".

Men eftersom min gudfar (som även är min morbror) accepterat rollen en gång så hoppas jag att han blir glad av gesten att jag vill ha honom där istället då min egen pappa inte finns längre.

• Teresa L

Får fråga honom först ändå va han tycker om det.

Men vi ska iaf ha en stor röd ros mellan oss på bordet som kommer symbolisera att pappa är med oss ändå. Sen att vi ska ha lila i vårt tema gör bara att den syns lite extra. :)

Svar på tråden Kan min gudfar ta min fars plats?