• Mia85

Dikt, rim & lite till - Fråga mig om vad du vill

Hej Chicita!

Jag vill först och främst att jag är grymt imponerad över att du har en sådan talang på att rimma. Inte bara till vanliga juklappar utan människor och annat. :)

Jag hoppas att du kan hjälpa mig då jag är urusel på rimma och vill ha din expertis

Jag ska ha ett bröllop i augusti och behöver hjälp med tre saker.

1. Hålla ett tal för min man 
    Jag vill tacka honom för han är snäll, ödmjuk, driven, underbar, stöttepelare, trogen som är en given far till våra två barn Denise och Kevin, är elektriker och i talet vill jag säga lysmask istället för elektriker ;)
    Vi träffades på en fest i Östberga 2005 och första jag sa till honom: Du kan sitta här, jag bits inte (Han sökte efter en plats och sitta bland soffgrupperna)

2. Ett tacktal till mina gäster för att de har kommit hit och vilja fira denna stora dag med oss.

3. Jag har tanke istället för gästbok, att folk får skriva små hjärtelappar och lägga dem i en liten låda. En bra text som ska stå som dessutom locka folk till att skriva.

Hoppas att du kan hjälpa mig <3

Tack på förhand!

• Mia85

Åh!! Tack så jättemycket :D
    Du har räddat min dag :D *kastar konfetti och ger salut*

Har all förståelse angående om min blivandes tal så jag accepterar och försöker knåpa ihop ett tal, med ett litet tvist med ett eller två skämt som du nästan beskriver :D 

Tack tack tack åter igen :D 

Du är en gudagåva. <3

Svar på tråden Dikt, rim & lite till - Fråga mig om vad du vill