Måste vi bjuda en idiot?
Jag har en vän, vars pojkvän är en riktigt stor idiot.
Trots att dom varit tillsammans i över 2 år så har jag bara träffat honom 3-4 gånger.
Varje gång vi har haft middag/fest har han stannat hemma med huvudvärk etc, för att sen dyka upp några timmar senare när alla har ätit. Då värmer min vän rester av middagen i micron, varpå han trycker i sig och sen far på fest med "sina" kompisar. Han är även sjukt otrevlig mot min vän och kallar henne fula saker i andras närvaro. Han är även en sån som är ute på helgerna och slåss och beter sig som ett svin.
Jag har pratat med henne flera gånger om att han inte beter sig som en vuxen människa och att hon förtjänar så sjuukt mycket bättre! men hon säger att hon är lycklig , "inte 100% lycklig men vem är det?!" och han är ju "såå bra i sängen!"
Han bodde med sina föräldrar innan han träffade henne, och hon får göra ALLT! Han lever på henne..
Nu till mitt dilemma.. måste jag bjuda honom på vårt bröllop?
Hon vet att jag inte tycker om honom, ingen i vår bekantskapskrets gör det...
Och jag vill verkligen inte ha honom där, han kommer förstöra stämningen och jag är rädd att han kommer börja bråka med andra gäster, då han alltid hamnar i bråk när han dricker..