• Chicita

Jag kan ju förresten säga att stayups inte funkar på mig heller, dom rullar bara ner sig. Trots alla "knep".
    Och strumpebandshållare gillar jag inte, jag tycker att dom syns under kläderna (inte under en riktigt "vadderad" brudklänning dock, speciellt inte om man har underkjol. Men jag hade en annan version av brudklänning). 

• Chicita
    Sara 120707 skrev 2012-10-14 22:32:05 följande:

Damn it att jag inte såg dessa innan mitt bröllop, jag hade i princip likadana fast jag "tillverkade" dem själv med ett par strumpbyxor och en sax funkade iof utmärkt.. hihihi

Insåg också någon vecka innan att det hade blivit omöjligt att gå och kissa annars

Själv körde jag strumplöst, men med ett par fina trosor med långa ben i spets (ungefär ner på halva låret)
  • Chicita
    Sara 120707 skrev 2012-10-14 22:45:12 följande:

Jag funderade på det men ville ha strumpbyxor för och slippa skoskav oxå tycker även det är skönt när de är ganska höga och då hade toalettbesöken åter blivit ett problem.

Sen lyckades jag stuka foten veckan innan brölopet så jag hade en svart elastisk linda runt hela ankeln, men jaja allt kan man inte planera

Jag hade sandaler, så av den anledningen ville jag inte ha strumpbyxor. Sen blir jag så varm också att det var ytterligare en anledning att undvika massa "onödigt" under klänningen Glad
Svar på tråden stayups eller strumpbyxor..